Terapiat

Fysioterapia
  • on pääasiassa tuki- ja liikuntaelimistön kiputilojen ja toimintahäiriöiden tutkimista ja hoitoa
  • alkututkimuksessa arvioidaan asiakkaan toimintakyky ja siinä ilmenevät selkeimmät ongelmat
  • asiakkaalle annetaan yksilöllisesti suunnitellun hoitojakson aikana kuntoutusta kivun poistamiseksi ja toimintakyvyn palautumiseksi
  • fysioterapiassa asiakas saa myös ohjeita omatoimiseen kuntoutumiseen
  • tuki- ja liikuntaelinvaivojen ennaltaehkäisy on myös yksi fysioterapian muodoista
Akupunktio
  • käynnistää elimistön omia terveyttä ylläpitäviä ja parantavia prosesseja
  • auttaa elimistöä hoitamaan itse itseään.
  • perustuu neulan akupisteessä aikaansaamaan neurofysiologiseen stimulaatioon, joka
    • nostaa endorfiinin (elimistön oma kipulääke) tasoa
    • vaikuttaa estävästi nousevaan kipurataan
    • palauttaa elimistön omaa säätelysysteemiä kohti parempaa tasapainoa
Cryonic-ultrakylmähoito
Neuro Cryo Stimulation (NCS) -ultrakylmähoidolla vaikutetaan kehoon sekä suoraan että hermoston kautta ja käynnistetään kehon luontaiset hoitomekanismit. Hermostollinen vaikutus tekee NCS-hoidosta nopeamman, tehokkaamman ja monipuolisemman kuin perinteiset kylmähoidot.
Hoito perustuu Thermoshokkiin, joka saavutetaan jäähdyttämällä hoidettava alue nopeasti Cryonic-laitteen värähtelevällä -78 C asteisella hiilidioksidikedesuihkulla.
Hoito vähentää ja jopa poistaa tulehdusta, aktivoi verenkiertoa ja aineenvaihduntaa, aktivoi imusuonistoa ja poistaa turvotusta, lievittää kipua nopeasti ja rentouttaa lihaksia ja fascioita

Lisää tietoa NCS-hoidoista: www.cryonic.fi